piątek, 25 lipca 2014

Ważne, przeczytaj !

Przeczytaj ! Ważne

Tak wiem jest za mało rozdziałów na kolejny sezon.
Ale pomyślałam że zrobię go teraz wiecie dlaczego?
Dlatego że mam dużo rzeczy do załatwienia :/ 
I po prostu zrobiłam kolejny zwiastun abyście wiedzieli co będzie dalej.
Niech będzie że to już III sezon.
I własnie chcę sobie zrobić 2 tygodnie przerwy !
Wiem przepraszam, mówiłam że nie będe robiła sobie przerwy w wakacje. No ale też jestem człowiekiem i po prostu nie wyrabiam :/


Mam do was jeszcze prośbę !
Udostępniajcie bloga, zwiastuny itp.
Pokażcie że mam dla kogo pisać.
Zaskoczcie mnie !
Niech przyjdę 8 sierpnia i dodam rozdział i tego samego dnia będzie 10 komentarzy!
Ja was nie zmuszam, ja proszę ! Dziękuje

Więc widzimy się 8 sierpnia ! Kocham was i przepraszam.




ZWIASTUN!!! <KLIK>






4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje.
      Wam wszystkim wesołych wakacji !!! <3

      Usuń
  2. Nominuję cię do Liebster Award.Jesteś świetna!
    Szczegóły znajdziesz tutaj:
    http://zayn-viki-love-story.blogspot.com/2014/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za nominację, jak zawsze bardzo się cieszę że mnie doceniacie lecz ja niestety nie robię już Libster Award :)
      Ale jeszcze raz bardzo dziękuje ! <3 Kocham was !

      Usuń