sobota, 12 kwietnia 2014

Rozdział 19

                             Rozdział 19

Siedzę za tymi cholernymi drzwiami już od godziny a żaden lekarz jeszcze nie wyszedł.
Boję się o nią ! Ona nie może umrzeć !
Siedzi ze mną Harry, a czasami przyjdzie Lou z El.
Pielęgniarki wiele razy mnie przeganiały lecz ja i tak siedziałem w tym samym miejscu,jakoś nie miałem zamiaru się z stąd ruszać.
Vanessa w śnie Zayna ! :)
-Rozmawiałem z twoim lekarzem - odezwał się Haz - powiedział że jutro z Louisem możecie opuścić szpital. A to znaczy że zaczniemy trase koncertową. - posmutniał.
-ha ha ha bardzo śmieszne - powiedziałem ironicznie - nie zamierzam zostawić Vanessy w takim stanie.
-Nie masz wyboru
Przekląłem parę razy i dalej czekałem aż drzwi się otworzą, tak czekałem że usnąłem na siedząco.
Śniła mi się ona, była w białej sukni i miała mocno czerwoną szminkę na ustach, uśmiechała się do mnie, a w ręce trzymała konwalie....                              
otworzyłem oczy, i zdziwiłem się ponieważ nie byłem pod salą Vanessy tylko na łóżku.
Otworzyłem szerzej oczy, koło mnie siedział Harry i patrzył coś na telefonie.
-Co się stało, dlaczego jestem tu a nie pod salą Van ? - zapytałem lekko ochrypłym głosem.
-Wczoraj zasnąłeś, pielęgniarkom zrobiło się ciebie żal więc wzięły cię  na nosze i zaniosły tutaj-czyli to nie sen..
-aha-mruknąłem cicho, po czym wstałem z łóżka i chciałem już wyjść z sali i pójść do Księżniczki.
-Gdzie już leziesz ?
-do Van
-Nie musisz już iść, byłem rano wszystko się unormowało, nic jej nie grozi.
-Nawet jeśli to co ? Chcę ją zobaczyć.
- poczekaj!
-Co znowu ?
-Dzwonił Paul
- i co w związku z tym ?
-Dziś ja tylko wyjdziecie ze szpitala mamy się z nim spotkać.
-o nie !
-Co?
-Wtedy pewnie powie nam kiedy mamy trasę !
-Takie życie Zayn, pogódź się z tym !
-pierdol się! - odpowiedziałem i trzaskając drzwiami wyszedłem do Księżniczki.
Posiedziałem jakieś 2 godzinki, bo przyszedł do mnie Haz, Lou, El, Niall i Louis z rzeczami i kazali iść mi się przebrać z piżamy w rzeczy dzienne.
Przebrany stanąłem w progu pokoju Van Patrząc jaka ona jest piękna.
-Zayn !!!
-Um.. Co ?!
-wołamy cię od 2 minut a ty nie reagujesz!
-Sorki !
-Spoko, teraz łap swoje Torby i idziemy bo jesteśmy umówieni z Paulem w hotelu.
-okej, a El ty idziesz z nami ? - Zapytałem dziewczyne siedzącą najbliżej łóżka mojej ukochanej.
-Nie ja zostanę z Vanessą a do tego za pół godziny powinni być jej rodzice.
-Aha - powiedziałem i podszedłem do księżniczki aby ją ucałować w policzek.
-Pa -Powiedział Lou i pocałował El.
Wyszliśmy ze szpitala i udalismy się do dużego czarnego samochodu.
Po 15 minutach byliśmy w hotelu w którym był Paul.
Wjechaliśmy windą na samą górę po czym zapukaliśmy w drzwi pod numerem 169 *o*
-Proszę - usłyszeliśmy głos Paula, weszliśmy do pięknego apartamentu w kolorze beżowym.
-Wejdźcie do salonu. - wskazał ręką  Paul - Chcecie coś do picia ?
-Ja mogę wode najlepiej zimną - odezwałem się pierwszy.
- A wy coś chcecie ? - Reszta pokiwała przecząco głowami.
Po 2 minutach siedzieliśmy w salonie z Paulem, słuchałem co ma nam do powiedzenia Paul popijając zimną wodę.
-No więc wasza trasa zaczyna się za tydzień.
-Już ? Tak szybko ?
-Niestety, i tak macie już duże opóźnienie.
Pogadaliśmy jeszcze z godzinke i zaczeliśmy się zbierać.
-Emm.. Zayn ! - Zaczął Paul - Chaciałbym pogadać  z tobą na osobności.
-okeej - odpowiedziałem obojętnie po czym udałem się za Paulem.
-Więc co chcesz mi powiedzieć ?
-To jest trudne no ale niestety.. Musisz zerwać wszelkie kontakty z Vanessą ! ona wam za bardzo namieszała ! To pzez nią was porwano ! To musi być zakończone masz na to tydzień. W trasie mam o niej nie słyszeć! No to tyle.. - Powiedział - Przepraszam -szepnął i odszedł..
Poczułem się jak by mi ktoś wsadził nóż w plecy !

9 komentarzy:

  1. Świetny ale troszkę smutny :(
    życzę weny
    Zapraszam do mnie:
    nadzieja-jestzawsze.blogspot.com
    przypadek-niesadze.blogspot.com
    opowiadanianieztejziemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak Paul mógł tak powiedzieć! A to szuja! No zabije gnoja!! Aww!
    Rozdział świetny, smutny!
    Biedny Zayny
    Czekam na następny :*
    Buziaki:*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jak najszybciej następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski ! Chcę nexta ! Głupi Paul ! ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super czekam na nexta Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szuja z tego Paula!
    To po prostu szczyt chamstwa!
    Nie może im zabronić sie spotykać!
    Prawda???
    A teraz chamska reklama XD
    Zapraszam do mnie

    http://upadla-i-lowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham :)
    Zapraszam również do mnie ^_^
    http://memoories-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny !! Czekam na next <3
    Zapraszam również do mnie http://niall-you-make-me-strong.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń