niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowy blog o zwiastunach.

                                                Witajcie pyszczki <3

Chciałabym was zaprosić na mojego nowego bloga na  którym robię zwiastuny na blogi o One Direction.
Jeżeli ktoś ma bloga a brak zwiastuna, Zapraszam na  tego bloga :) [KLIK]


Przy okazji zobaczcie w zakładkę ''Zwiastun'' :)  Pojawił się tak długo oczekiwany zwiastun ^_^
Zajrzyjcie także w zakładkę ''Informowani'' :) i wpiszcie się a z każdym rozdziałem będę was informować !!

Mam nadzieję że czytacie ''info'' które znajduję się po prawej stronie bloga :) więc wydaję mi się że rozdział pojawi się trochę wcześniej niż tam napisałam :) <3


Proszę napiszcie swoje wrażenia po obejrzeniu zwiastuna :)


3 komentarze:

  1. Jest wspaniały a będzie kolejna częśc Lost in Life ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam wenę i piszę. <3
      Dziś o 21 powinien już być, a jak nie to jutro. Ale na 99% że dziś <3

      Usuń